דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גנים פגומים מפריעים לתפקוד התקין של האדם 

מאת    [ 15/12/2010 ]

מילים במאמר: 648   [ נצפה 2346 פעמים ]

גנים פגומים מפריעים לתפקוד התקין של האדם / מאת יואב ברנזון

 

 

מהו גן פגום?

 

במוח ישנם גנים האחראים על האופי של האדם, נטיותיו, העדפותיו, תגובותיו ואורח ההתנהגות שלו. למשל, אדם עצבני מאוד הוא אדם שמערכת הגנים העצביים שלו היא פעילה יתר על המידה, וכתוצאה מכך הוא הופך לאדם "עצבני" בעל פתיל קצר.

 

גן תקין הוא גן נורמלי שאינו מפריע להתנהגות האדם. למשל, אדם נינוח ורגוע הוא אדם שגן העצבים שלו תקין ופועל בעוצמה ובמידה נכונה. לעומת זאת, גן פגום הוא גן פעיל יתר על המידה והוא גורם נזק לאדם. למשל, גן עצבי שהוא פעיל יתר על המידה יהפוך אדם רגיל לאדם עצבני ויזיק מאוד לאיכות החיים שלו ולאיכות מערכות היחסים שלו עם עצמו ועם אנשים אחרים בסביבתו.

 

  

 

מדוע גנים פגומים פוגעים בתפקוד התקין שלכם?

 

גן פגום חייב לעבור הסדרה וריפוי, משום שאחרת הוא ישפיע ויזיק באופן שיטתי להתנהלות ולהתנהגות שלכם. למשל, גן התאהבות או גן בוגדנות פגומים יביאו למצב שכל מערכות היחסים הזוגיות שלכם תהיינה פגומות ובעייתיות לאורך שנים רבות.

 

כשאנשים אומרים "אני מושך אליי את בני הזוג הלא נכונים" או "מדוע אני תמיד בוחרת את בני הזוג שלא מתאימים לי" הם מתכוונים למעשה לומר שגן ההתאהבות שלהם הוא פגום והוא גורם להם לבחור את בני הזוג שלהם על בסיס התלהבות או התאהבות רגעית ולא בצורה רציונלית, מאוזנת ובוגרת.

 

 

 

ריפוי גנטי

 

ריפוי גנטי נועד לתת תשובה לגנים הפגומים שבמוח. באמצעות ריפוי גנטי לוקחים את הגן הפגום והופכים אותו לגן תקין ובריא שאינו מזיק עוד לתפקוד התקין של האדם.

 

למשל, אדם שהיה לו גן התאהבות פגום ועבר תהליך של ריפוי גן התאהבות - יתחיל להתנהל בצורה חדשה ושונה בצורה שבה הוא בוחר בני זוג. במקום לבחור את בני הזוג הלא נכונים הוא יתחיל לבחור את בני הזוג הנכונים, מכיוון שגן התאהבות שלו עבר ריפוי וכעת הוא אינו מפריע לו עוד לבחור את הפרטנרים הזוגיים שלו בצורה נכונה ואינו מכתיב לו בחירות זוגיות גרועות המבוססות על גחמות רגעיות או הסתנוורות עיוורת. 

 

 

 

הפיכת גן פגום לגן תקין

 

כל גן פגום הוא גן מזיק. אנשים עלולים למצוא את עצמם סובלים כל חייהם בגלל גנים פגומים שיש להם במוח. עד שלא מסדירים ומרפאים גן פגום הגן ימשיך להזיק ולפגוע באיכות החיים, בתוצאות, בהישגים ובכל אורח החיים.

 

רק ברגע שהגן הפגום הופך שוב לגן תקין - הבעיה נעלמת והגישה משתנה במהירות לגישה נכונה ובריאה. כתוצאה מכך, אנשים שעברו ריפוי של הגנים המזיקים שלהם יכולים לשוב לאורח חיים נורמלי, בריא ונכון.

 

וטיפ לסיום: גנים פגומים הם האויב האמיתי שלכם, הנמצא בתוככם ולמעשה שולט על כל ההתנהגויות השליליות, המזיקות וההרסניות שלכם.

 

יואב ברנזון הוא אבי תורת התרפיה הגנטית ומומחה עולמי בתחום הגמילה מהתמכרויות באמצעות שיטת GET שהיא שיטה חדשה ומהפכנית לגמילה באמצעות נטרול גנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב